little with sunflower

little with sunflower

piątek, 22 czerwca 2012

Lubię rzeczy ładne 1

Ponieważ lubię wszystko co ładne, nietypowe, kolorowe, zrobione samemu (albo przez kogoś, ale samemu ;) ), przemierzam niekiedy Internet wzdłuż i wszerz tak bez celu i czasem znajduję przecudnej urody przedmioty. Tak, jestem gadżeciarą i to straszną, a do tego ciężko rozstać mi się z różnymi przedmiotami, gdyż albowiem przywiązuję się do wszystkiego (i wszystkich moich Kochanych, żeby nie było, że taka ze mnie materialistka) bardzo mocno....bo zawsze się może przydać w bliżej i dalej nieokreślonej przyszłości. Na szczęście teraz kiedy szyję i tworzę trochę dla mojej Bączuliny i ludków znajomych i spokrewnionych, takie duperele różne się przydają... W najbliższym czasie nieskromnie pochwalę się obfotografowanymi cudakami, które wyszły spod mojej ręki.
A teraz RZECZY ŁADNE :)

1) Kocham babeczki, nawet udało mi się upiec muffinki z truskawkami, były pyszne, ale nie tak ładne... A z resztą, może i dobrze, bo takiej ślicznej muffineczki za nic bym zębiskiem swym nie tknęła.
Źródło: http://www.thecakeparlour.com/cupcakes/


2) Marzy mi się takie siedzisko przy oknie, z podusiami, z dostępem do książek. Do pełni szczęścia jeszcze tylko stoliczek z ciepłą herbatką byłby się był przydał i lampeczka ze staroci... Ach, ach i koniecznie grzejniczek pod czterema literami, żeby zimą nie wiało :)

CDN...

2 komentarze:

  1. Ja też uwielbiam ręcznie robione rzeczy. Mają w sobie taki niepowtarzalny urok

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko! Serce stanęło mi z wrażenia, że dostałam pierwszy komentarz :) Bardzo dziękuję! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń